شرایط مرجوعی کالا

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش 02191018113 تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس [email protected] ایمیل کنید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا اطلاع دهیم؟

از طریق بخش تماس با ما , به شماره واتساپ مجموعه کد سفارش خود را ارسال کنید

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش برسد، هزینه‌های ارسال به عهده طب و درمان است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس [email protected] ارسال فرمایید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟شما میتوانید از طرق واتساپ پیام خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید:شماره واتساپ: 09123635012

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.